לא על הטרגוט לבדו: למה אסור להסתפק רק בפרסום בדיגיטל
המפרסמים עסוקים בטרגוט קהלי יעד דרך הדיגיטל, שיטה המספקת תוצאות מדידות בטווח הזמן המידי. אבל כדי לבנות מותג חזק חייבים לפנות למדיה המסורתית ולהשיג גם
המפרסמים עסוקים בטרגוט קהלי יעד דרך הדיגיטל, שיטה המספקת תוצאות מדידות בטווח הזמן המידי. אבל כדי לבנות מותג חזק חייבים לפנות למדיה המסורתית ולהשיג גם
יצירתיות, מקוריות וחדשניות מאפשרים למפרסמים ליצור שלטי חוצות מיוחדים שאי אפשר להתעלם מהם וגם קשה להפסיק לדבר עליהם. להלן מספר שלטי חוצות מיוחדים מרחבי העולם:
בשנת 1979, להקת הבאגלז שרה על Video Killed The Radio Star"" וכנראה שנכון לשנת 2020, האינטרנט " Killed " את שניהם ביחד.אבל, בעוד שהטכנולוגיה גורמת
סוף שנה או תחילתה של השנה העוקבת (תלוי מאיזה צד מסתכלים על זה) מהווה את הזמן האופטימאלי לסיכומים, כך שכל מי שתר אחר מידע לגבי
פרסום החוצות טומן בחובו לא מעט אפשרויות, כאשר, בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות ולבנות קמפיין אפקטיבי, חשוב לשים דגש על מספר רב של פרמטרים
חברת זוהר פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 על ידי מר ציון כהן ונמצאת בבעלותו המלאה מאז ועד היום.
ב-30 שנות פעילותה, צברה החברה שם ומוניטין בתחום הפרסום ככלל ובתחום פרסום החוצות בפרט וכיום היא נחשבת לאחת מחברות פרסום החוצות הגדולות והמובילות בישראל.
רחוב האורגים 25 אשדוד, ת.ד. 14248, מיקוד 77042 | טלפון: 2118* או 08-8565565 | פקס – 08-8535535
כל הזכויות שמורות לזוהר פרסום חוצות 2020 © – Build By OCM & Marketing By SHAHAR B
כל הזכויות שמורות לזוהר פרסום חוצות 2020 ©
Build By OCM & Marketing By SHAHAR B