בשנת 1979, להקת הבאגלז שרה על Video Killed The Radio Star"" וכנראה שנכון לשנת 2020, האינטרנט " Killed " את שניהם ביחד.
אבל, בעוד שהטכנולוגיה גורמת לשינויים במדיות הבולטות בחיינו, שילוט חוצות היה כאן בשנת 1979, הוא חי (ובועט) גם ב-2020 והוא כאן בשביל להישאר.
על פי נתונים, שוק פרסום החוצות אף נמצא במגמת התפתחות וגדילה והסיבות לכך נובעות מפרמטרים כמו: הרחבה של תשתיות, גידול במספר כלי הרכב שעולים על הכביש מדי שנה וכמובן קצב הצמיחה באוכלוסייה.

היתרונות של שילוט חוצות
אם אתם שואלים את עצמכם "למה דווקא שילוט חוצות?" סביר להניח שהעובדה שמדובר במדיה ותיקה ששורדת, לא תספק אתכם כתשובה בודדת ולכן, חשוב שתכירו את היתרונות של שילוט החוצות:

  • נראות – אין באמת אפשרות לפספס את שלטי החוצות, כך שכל עובר אורח, בין אם מדובר בנהג ובין אם בהולך רגל, נחשף אליהם.
  • "קהל שבוי" – לא קיימת אפשרות לדפדף או לזפזפ שלט חוצות (בעיקר כאשר מדובר על נהגים אשר ממתינים ברמזורים או בפקקים).
  • עלות תועלת – עלות השילוט חוצות הינה נמוכה ביחס לגודל החשיפה (בהשוואה לפרסום במדיות אחרות כמו טלוויזיה לדוגמא), למעשה, העלות ל-1000 נחשפים (CPT) הינה בין הנמוכות בשוק המדיה.
  • מדידה – קיימות מספר אפשרויות לכמת את החשיפה וההשפעה של שילוט החוצות לנתונים המעידים על מידת האפקטיביות של הפרסום כגון: מס' טלפון מיוחד לקמפיין השילוט (כגון כוכבית..), תשאול הלקוחות "היכן נחשפת לפרסום/מבצע?", מערכות טכנולוגיות מתקדמות המודדות טראפיק ע"י טלפונים ניידים ומכשירי GPS ועוד .
  • מיתוג – שילוט החוצות נחשב לאחד המדיומים הבולטים והחזקים ביותר למיתוג מוצר. שילוט חוצות מאפשר למוצר ו/או שירות המפרסם לקבל תשומת לב, לעורר עניין, לספר את סיפור המוצר ובסופו של דבר למתגו. כידוע, מיתוג נכון מפיק תוצאות בעלות השפעה לטווח ארוך הכוללות עמדת צילום הגדלת המכירות ושורת הרווח. 
  • מוניטין – בכוחו של שילוט חוצות לחזק את המותג אשר עומד מאחוריו כמו גם את המוניטין שלו.

קבלת ההחלטות הנכונות
בכדי ליהנות מכל קשת היתרונות של שילוט חוצות (או בכדי למקסם את אותם היתרונות), קיימת חשיבות גבוהה לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי שילוט החוצות: 

פורמטים (קירות, בילבורדים, מכוונים וכיוצא בזה), מיקומים (ארצי, מקומי, בתוך שכונות ו/או בצירי תנועה ראשיים וכו') לוחות זמנים (מועד עלייה ומשך זמן הקמפיין – פיקים במהלך השנה ו/או שילוט קבוע שנתי) ויש עוד החלטות רבות אשר יכולות להשפיע על מידת האפקטיביות של הפרסום.
חשוב לציין שבחירה מושכלת ונבונה באותה חברה המתמחה בתחום, תהווה כצעד חשוב ומשמעותי, בדרך לקבלת ההחלטות הנכונות.
במקום הזה, אנחנו נכנסים לתמונה ושמחים להציע לכם שירות ייעוץ ראשוני, אשר מטרתו להבין את מלוא הדרישות והצרכים ולהתאים את הפתרונות הנכונים.