יצירתיות, מקוריות וחדשניות מאפשרים למפרסמים ליצור שלטי חוצות מיוחדים שאי אפשר להתעלם מהם וגם קשה להפסיק לדבר עליהם.
להלן מספר שלטי חוצות מיוחדים מרחבי העולם:

לחם בננה של מקדונלדס
לחץ כאן למעבר לכתבה
מסתבר שלחם בננה הוא מאכל פופולארי במדינות שונות כמו אוסטרליה לדוגמא, ולכן, הוא מקבל מקום של כבוד גם בתפריטים של  סניפי מקדונלדס באותן המדינות.
אותו לחם בננה, אף כיכב בקמפיין חוצות של מקדונלדס, כאשר החברה בחרה להשתמש לצורך כך בתוסף חדשני מעולם שילוט החוצות, אשר גרם לאשליה שפרוסה מהלחם נפרדת מהלחם עצמו.
התוצאה הייתה שהחברה אשר עמדה מאחורי פרסום החוצות, קיבלה שיחות רבות מנהגים מודאגים שחששו שאותו חלק (של הפרוסה) ייפול מהשלט ויגרום לנזק – מה שכמובן, עורר באז גדול סביב הפרסום.

תכשיר נגד פצעונים – Pond's
לחץ כאן למעבר לכתבה

בני נוער ובוגרים אשר סובלים מפצעונים (או חצ'קונים בלשון העם), חשים במקרים רבים אי נעימות ומבוכה רבה בעקבות כך.
המותג Pond's לקח את התחושה הנפוצה הזאת והעביר אותה בצורה מדויקת בשלט חוצות, בו הדמות על גבי השלט מסתירה את פניה באמצעות החלק התחתון של השלט.

 

 

מכוניות חשמליות – שברולט
לחץ כאן למעבר לכתבה

בצורה פשוטה ומדויקת, אך מקסימה, הצליחה שברולט להמחיש את קו המכוניות החשמליות שלה.
לצורך כך נעשה שימוש בשלט בן 2 חלקים:  הראשון, הוא השלט אשר מציג את המכונית וכמובן, את שם המותג וממנו יוצא כאבל אשר מתחבר לחלק השני שהוא למעשה תקע חשמלי.

קמפיין לחיסכון במים
לחץ כאן למעבר לכתבה
שלטי חוצות נחשבים ליעילים לא רק עבור פרסום חברות או מוצרים אלא גם לעמותות, משרדים ממשלתיים ורשויות מקומיות, אשר עושות שימוש בשלטים אלו לצרכים הסברתיים.
במסגרת קמפיין לחיסכון במים, הוחלט לעשות שימוש בטכנולוגיה חדשנית בעולם השלטי חוצות, השלט עצמו והעמוד אליו הוא מחובר ממחישים צינור קרוע שהמים נשפכים ממנו, מה שמקשה מאוד להתעלם מהמסר החשוב. 

שוקולד של Cadbury
לחץ כאן למעבר לכתבה – מס 13

כולם אוהבים שוקולד ולכן, קשה שלא להתגרות למראה שלט חוצות, אשר מעניק לו מראה מציאותי.
זה בדיוק מה שנעשה בשלט החוצות של המותג Cadbury אשר בחר להציג תמונה של חפיסת שוקולד עם אריזה קרועה וקוביות שוקולד שמבצבצות ממנה..